Servisní případ

Záruční plnění

O naší záruce a zJako spotřebitel platí na nákup zboží pravidla dánského zákona o prodeji zboží, což odpovídá dvouleté záruce.

Pro naše firemní zákazníky jsou informace o servisu a reklamačním právu uvedeny v našich obchodní podmínky.

Reklamace výrobků

Když u nás nakupujete jako spotřebitel, máte 24měsíční záruku (36 měsíců na některé výrobky, pokud je uvedeno). To znamená, že v závislosti na konkrétní situaci můžete nechat výrobek opravit, vyměnit, získat peníze zpět nebo získat slevu. Předpokladem je, že reklamace je odůvodněná a že závada nebyla způsobena nesprávným použitím výrobku nebo jiným škodlivým chováním.

Reklamaci musíte podat v „přiměřené lhůtě“ po zjištění vady položky. Pokud podáte reklamaci do dvou měsíců od zjištění závady, bude reklamace vždy včasná.

Pokud je reklamace oprávněná, vrátíme vám (přiměřené) náklady na dopravu. Výrobek musí být vždy vrácen ve správném obalu a nezapomeňte obdržet dodací list, abychom vám mohli uhradit náklady na dopravu.

V případě chyb, vad nebo chybějících dodávek se prosím obraťte na:
E-mail společnosti Wineandbarrels A/S:
service@wineandbarrels.com
nebo
Tel. +44 (0) 3308 081634



Doručovací adresa:
Wineandbarrels A/S
Rønnevangsalle 8
3400 Hillerød, Denmark



Při vrácení zboží popište co nejpodrobněji problém.

Expedice je usnadněna, pokud jsou k zásilce přiloženy kompletní informace, např. kopie potvrzení objednávky/předchozí korespondence a reg. a číslo bankovního účtu, na který může být refundace provedena.

Nepřijímáme zásilky bez doručení nebo zásilky odeslané službou po doručení.

When you shop with us as a consumer, the rules of the Danish Sale of Goods Act apply to the purchase of goods, but not services. This means that, as a rule, you do not have a two-year warranty on services.


If you are not satisfied with the service, please contact us at service@wineandbarrels.com.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Přihlášením souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů. Můžete se kdykoli odhlásit.